Pizza.

Jaa, ikväll fick det blir det...:-)
Efter en dag som denna på jobbet är jag väl värd lite hämtmat...;-)

Det har gått i ett idag!!
Herregud va folk, och herregud vilken försäljning....helt strålande!!

Det är verkligen kul att jobba en sån här lördag, när det drar på som aldrig förr, då får man röra på sig, och det är ju aldrig fel...;-)

Nu ska jag ta och göra en hårinpackning tror jag.
Jag köpte en ny "färgbomb" igår, en helt ny nyans som jag aldrig har testat.
Det ska bli spännande att se om den blir som jag tror, om jag har tänkt rätt...;-/

Medans jag fixar hemma-spa på övervåningen, laddar grabbarna för fotboll.
Lucas och Theo är redan med i snacket om spelare, lag, land...vilka som vinner, vem som kommer göra mål, vilka som är dåliga m.m....!!
Jag tycker det är underbart kul att sitta och lyssna på dom!!

Kimmens åsikter blir automatiskt killarnas åsikter...än så länge iallafall...;-)
Frågar man Lucas och Theo vilka fotbollsspelare som är bäst säger dom Zlatan och Messi, och bästa laget är självklart Barcelona!!
Deras kusin Robin och hans far är av annan åsikt, så det blir livliga diskussioner runt matbordet ibland...!!



Järngänget!!
Mina fina killar!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahaha.... Heta diskussioner? Nu förstår jag inte... ;-)

Denna fotboll. Tänk att det kan vara så intressant. Men det är ju såå kul att grabbarna intresserar sig för nått sånt och släpper det här med spel för en sekund.

Gianni och Robin bestämde idag vid matbordet att dom ska gå och se en fotbollsmatch i sommar. Det ser Robin verkligen fram emot... och säkert Gianni med för den delen.

Puss puss

2010-03-27 @ 22:36:25
URL: http://www.robinnathalie.blogspot.comu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0