Mist.

Kvällen var jätteintressant!!
Vi hade lätt kunnat hålla på i två timmar till, tiden bara flög iväg!!
Vi alla fick varsitt öga sminkat (sotat), så vi skulle se vad var och en av oss passade i.

Hon förklarade och berättade vad vi skulle tänka på när vi gjorde "sotade" ögon, allt beroende på ögonform m.m
Alla blev helnöjda med "sitt egna sätt", så nu blir det att stå och öva en del...;-)

Jag handlade en svart skugga med stänk av blått i och en ögonbrynsfärg.
Det sistnämda känns väldigt främmande för mig, eftersom jag alltid använd penna till ögonbrynen.
Men vi får se hur det går, alla som använder pensel till ögonbrynen säger ju att man absolut inte kan vara utan det sen....vi får väl se....:-)



Avslutar med en bild på Martinas fina sminkning.
Verkligen så himla snygg....faktiskt precis lika snygg som min...;-)

Puss, kram och gonatt!!

Kommentarer
Postat av: Anna

Den där bilden på Martina är ju klockren. Så himla cool!



Kul när man lär sig nått nytt sådär. Nu får du lära mig. ;-)



Puss!

2010-04-01 @ 23:27:44
URL: http://www.robinnathalie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0