Kronans droghandel.

Det är det nya namnet på Apoteket i Ingelsta Shopping.
Jag kan säga att jag reagerade på namnet, lite skumt val om man frågar mig...:-/

Jag var där för att handla hem lite mediciner...


Min minsta kille har nämligen ont i öronen...:-(
Dom ringde från dagis idag och sa att Theo klagade över värk i örat.
Usch, min lilla vän, öronvärk är bland det värsta som finns...!!

Han har varit förkyld i några dagar, så det kan vara det som spökar.
Jag håller min tumme hårt för att det inte är öroninflamation!!


På tal om Apoteket förresten, så visade jag mitt Apotekskort vid kassan, men det gällde inte där längre.
Nej, nu är det MedMera-kort man ska ha!!
Haha...där ser man....;-)

Nu ska jag se på Efterlyst :-)

Hej!!

Kommentarer
Postat av: Anna

Hoppas min lilla Totte blir bra snart.

Stackarn, det är HEMSKT med öroninflammation.



Stor kram till honom!

2010-03-03 @ 23:40:26
URL: http://www.robinnathalie.blogspot.com
Postat av: Fia

Jag reagerade också på namnet, speciellt eftersom de ropade ut det rätt mycket på kundradion ;-) Tydligen är det ett gammalt namn som funnits i hundra år eller nåt och härstammar från då drog=medicin och inget annat. Men jag tycker då inte det passar sig i dagens samhälle!

2010-03-04 @ 11:39:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0