Härligt soliga lördag :-)

Tänk vilken dag!!
Vädret är perfekt, jag är ledig, huset är städat, vi ska till mamma och pappa sen, och Anna och jag ska på inflyttningsfest ikväll.
MEN problemet med penicillinet kvarstår, och det är ett stort problem.
Jag tackar och bugar för alla era tips och idéer, och jag önskar det vore något som skulle fungera.
Vi googlade igår, och läste att det skulle finnas pencillin i suppar.
Kimmen och jag dansade segerdansen och klatschade, men tji fick vi...!!
Dom har slutat tillverkats och finns ej mer...TYPISKT!!



Nu har vi fått rådet att avvakta och se om kroppen tar hand om inflamationen själv.
Sålänge han inte har feber är ju det ett gott tecken.
Jag håller tummen hårt för att det ska gå över snart, annars vet jag inte vad vi gör...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0