Gomorron.

Vet ni...jag börjar känna mig förkyld...F**N också!!
Det sticker och kliar i halsen, jag nyser, kroppen ömmar och jag är så satans trött!!

Men som så mångar gånger förr intar jag position "IGNORERA"!!
Det har hjälp, och kommer förhoppningsvis hjälpa denna gång också...:-/

Jag har så mycket framför mig, så jag har inte tid att vara sjuk!!
Som ikväll t ex....den magiska kvällen!!

Jag har verkligen sett fram emot denna konsert jättelänge, så det vore väl själva faan om jag skulle bli dålig...:-(



Nu drar jag iallafall till jobbet.

Ha en bra dag mina kära :-)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Svar. Tack snälla! Va gullig du är =)



Hoppas du känner dig bättre och att ni får en super trevlig kväll!

kram

2010-03-24 @ 19:14:11
URL: http://sandranilsson.blogg.se/
Postat av: cajsa

hej fina marie!!

håller tummen för att du inte blir sjuk!!!

hoppas att du haft en mysig kväll

kram cajsa

2010-03-24 @ 19:59:07
Postat av: Malin

Hoppas att du känner dig bättre o att ni hade en KANON kväll igår!! Det var du värd!! ;0)

Trevlig Torsdag!!! ;0)

Kramis!!

2010-03-25 @ 08:58:17
URL: http://www.nogg.se/MalinKungshammar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0