Gomooorron...:-)

Ny vecka, nya tag!
Vecka 10 idag, och det är 8 ½ vecka kvar tills vi åker till Turkiet...Wieee!!
Åhh, va jag ska sola, bada, äta gott och bara njuta....härligt det ska bli :-)
Men jag grämer mig lite för flygresan.
Jag är nervös för den...:-/

Jag kommer ihåg när jag och mamma flög till Rom för ett par år sedan.
När vi hade stigit på planet, och satt och väntade på att lyfta, frågade jag mamma helt seriöst om vi inte skulle strunta i allt och kliva av....jag hade hjärtklappning och var tjutfärdig!!
Och tänkt er då vad jag kommer vara denna gång, när barnen är med!!
Hjälp, jag får nästan panik av bara tanken...:-/
Fy, fy, fy!!
Bort med sådana hemska tankar.
Vi ska på semester, och det ska bli underbart kul...PUNKT!!
Barnen ser jättemycket fram emot att åka flygplan, så jag får koncentrera mig på dom och koppla bort allt runt omkring!

Nåväl...Lucas är i skolan nu och kommer hem runt 11.
Då blir det lunch och bus, grabbarna emellan iallafall...;-)

I eftermiddag åker vi in till stan
Vi ska hämta upp mamma på hennes jobb, för att sedan åka hem till henne och pappa.
Barnen ska vara där ett par timmar medans jag blir fin i håret :-)
Det är helt otroligt att det är 7 veckor sen jag gjorde slingor sist, känns inte alls som det var så länge sen...förutom att det syns...:-/

Jag hoppas på lite ljusare idag, mot förra gången.



Och självklart får ni se resutatet sen...:-)

Ha en bra dag!!
Kram!!

Kommentarer
Postat av: cajsa

hej marie:)

gud va härligt att ha en semester att se fram emot ;)

själv har jag min sem avklarad nu o den har varit helt underbar!!

jag ä oxå lite nervös innan flygning ... men tänk på alla som jobbar på ett plan.. dem skulle ju inte jobba där om det va farligt eller hur ;)

önskar dig en underbar vecka o ser fam emot att följa din blogg igen efter ca 2 veckors sem !! kram kram

2010-03-08 @ 09:40:16
Postat av: Marie

Cajsa: Hej, och välkommen hem :-)

Förstår att du haft det underbart, härligt med värme, sol och bad!!

Jag ska försöka tänka bort allt jag oroar mig för inför flygning, ett bra sätt är att få läsa alla peppande ord här från er läsare.

Tack för att du skriver!!



// Kram, kram!!

2010-03-08 @ 09:50:24
URL: http://sabos.blogg.se/
Postat av: Cattis

Åh, du har så sjukt snygg hårfärg på det där kortet.

Kan du inte skriva ut det och ta med det nästa gång och be att hon gör så.

SJUKT SNYGGT !!!!!!!!



Puss

2010-03-08 @ 14:03:59
URL: http://johnsmamma.blogspot.com
Postat av: Malin

Flygningen kommer gå KANON!!! Vi flög ju samma sträcka i höstas o det var INGET läskigt!! ;0) Allt gick KANON bra!! O det tar ju inte så lång tid heller!! På 4 timmar tror jag att det var så är du i PARADISET!! ;0)

Kramis!!

2010-03-08 @ 17:38:42
URL: http://www.nogg.se/MalinKungshammar
Postat av: Anna

Åh, shit. Är det där du? Vilket jäkla hår! :-)

Såååå snyggt!



Vad glad jag blev som fick se dig förut, även om det bara var för några minuter.



Kram kram

2010-03-08 @ 19:37:31
URL: http://www.robinnathalie.blogspot.com
Postat av: Marie

Cattis: Tack :-) Färgen ser jättefin ut på bilden, men rött hår är nog inget för mig....;-/

Skönt att höra att du är hemma igen, hoppas helgen varit bra :-)



// Puss, puss!!



Malin: Tack för dom peppande orden, jag ska ha dom i tankarna när jag sitter där på planet...:-)



// Kram, kram!!



Anna: Tack :-)

Jag tyckte också det var kul att du kom förbi förut. Jag kan inte få nog av dig...;-)



// Puss, puss!!

2010-03-08 @ 22:14:38
URL: http://sabos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0