Frisören.

Jaa, jag ska dit igen.
Jag blev inte riktigt nöjd med slingorna jag gjorde sist.
Först tänkte jag att det bara var jag som var petig, men nu har jag fått höra från många fler att det inte ser bra ut, och då kände jag att jag kanske skulle ringa till frisören så hon fick fixa til dom.

Jag hatar att ringa och klaga, det är typ förta gången i mitt liv jag ringer tillbaka till frisören och säger att jag inte blev nöjd.
Men det var absolut inte farligt, hon var precis lika trevlig som innan, så det här ska nog gå bra...;-)

Hur skulle ni ha gjort??!

Efter frisörbesöket blir det jobbet, och så måste jag leta ytterkläder till pojkarna.
Herreguuuud, dom var precis genomblöta igår när vi hämtade dom från frita och dagis.
Det lär behövas vattentäta grejer om det ska kunna stå emot detta slaskväder som råder.
Jag tror ju inte att jag är den enda som tänker så, så vi får väl se hur mycket som finns kvar i butikerna.
Håll en tumme för mig är ni snälla...;-)



Haha...ser ut som jag står och sover....men mer kunde jag inte åstadkomma idag.
Jag bjuder på det...;-)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Bra gjort tycker jag, är man inte nöjd så är det en rättighet...och om det är en bra person så tar den det bra som i detta fall. Hoppas det blir bättre nu. Kan tilläggas att jag själv inte blev riktigt nöjd när jag var sist hos frisören och gjorde slingor...hmmm nu 1,5 månad senare är det nog försent att klaga. Som sagt jag är imponerad, helt rätt Marie!

2010-03-18 @ 12:26:25
Postat av: Cattis

Sedan jag hittade min frisör Sofia har jag inte blivit missnöjd någon gång.



Och en klippning känns väl kanske som det kvittar men betalar man dyra pengar för slingor, toning eller annat då ska man fan klaga.

Jag tycker du gör helt rätt, men det är svårt.

Vi svenskar är ju lite fega av oss sådär.



Kram kram



Ps. Har du fått svar av Hanna ?

2010-03-18 @ 15:51:46
URL: http://johnsmamma.blogspot.com
Postat av: cajsa

"kunden har alltid rätt" detta har jag inpräntat efter alla dessa år som florist!!

är man inte nöjd har man ju me all rätt att tala om det så jag skulle gjort som du ;) hoppas att du blev nöjd me håret idag!

kram cajsa

2010-03-18 @ 17:53:29
Postat av: Fia

Hej Marie. Hoppas du blev nöjd med slingorna nu. Jag gjorde samma sak förra veckan och man känner sig som en bandit när man ringer och klagar, men bra att man säger vad man tycker. Snart MÅSTE vi ses på riktigt....känner för en "lära-känna-nya-vänner-dricka-vin-kväll" Kram

2010-03-18 @ 19:24:05
URL: http://www.fiasvra.blogspot.com
Postat av: veronica

Tycker du gör alldeles rätt i att ringa och tala om att du inte blev nöjd =) jag har gjort samma sak. man betalar ju massor och då ska det bli bra =)

2010-03-18 @ 19:58:42
Postat av: Marie

Tack för Erat stöd!!

Tyvärr ångrar jag bittert att jag gick tillbaka...det blev VÄRRE!!



Men, jag gjorde ett försök iallafall, och det är jag faktiskt lite stolt över...;-)



Kram till Er alla!!

2010-03-19 @ 08:20:12
URL: http://sabos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0