Gonatt!!

Kvällen har varit jättemysig.
Våra vänner var här till sena kvällen.
Vi grillade, pratade i timtals och barnen lekte!!
Underbart att ta ett break i vardagen och bara umgås med goda vänner, sånt gillar jag :-)


Nu är det hög tid för mig att sova.
Jag har gått och blivit DUNDERFÖRKYLD under dagen!!
Huvudet värker, näsan är illröd och heltäppt, kroppen ömmar, jag nyser och ögonen rinner!!
SHIT, SHIT, SHIT!!
Jag måste vara frisk tills imorgon för då ska jag gå husesyn hos min vän Malin med min syster!!
Vi har bestämt i evigheter, så blir det inte av imorgon blir jag galen!!

Oj...klockan har slagit midnatt och jag sitter här...VETTIGT!!



Gonatt!!

Kommentarer
Postat av: Cattis

Mysigt :-)



På måndag är det vår tur med grillkväll, ska bli super!!! Vad ska vi ha med oss ?



Puss o Kram

2010-06-16 @ 08:03:12
URL: http://johnsmamma.blogspot.com
Postat av: Marie

Cattis: Ni ska INTE ha med er någonting, kom bara som ni är :-)

Ni är SÅÅ välkomna!!



// Puss!!

2010-06-18 @ 23:37:45
URL: http://sabos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0