Regn.

Vad är bland det bästa man kan sysselsätta sig med när det regnar...joo, åka och fixa naglarna...;-)
Och det är precis vad jag har gjort!!


Tyvärr fick jag ett jobbigt samtal när jag var inne i stan.
"Våran" hantverkare, som hjälper oss här hemma och fixar, ringde till mig och berättade att Kimmen skurit sig illa i handen och var tvungen att åka till läkare!!

Tårarna kom och jag blev helt skärrad...min lilla älskling!!
Som tur är klarade han sig från att skada några senor eller nerver, men tio stygn och en stelkrampsspruta blev det iallafall.

Nu ska jag gå och pyssla om honom.
Jag köpte med mig en STOR påse cashewnötter till honom, då åkte smilebanden upp igen...;-)


Kommentarer
Postat av: cajsa

uhhhh fy stackars kimmen!!!men tur att inga senor eller nerver blev skadade! stor kryapå kram till kimmen!!

2010-07-29 @ 22:30:47
Postat av: Sandra

Svar: Jaa visst är det =)



Usch va läskigt. hoppas det gick bra.

kram

2010-07-30 @ 09:37:48
URL: http://sandranilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0