Myggbett.

Gahhhh...jag blir helt galen, vad det kliar!!

Kvällen igår var såå rolig, alltid lyckat därute på landet :-)
Bra musik, mycket dans, prat, skratt...precis som det ska vara.
Och tyvärr vädigt mycket MYGG!!
Jag fick en hel drös med bett, så idag är fötterna/vristerna som klubbor på mig...jag är överkänslig, så betten svullnar upp som berg på mig...:-/

Kimmen fick ligga en lång stund i soffan med mig förut och klia på mina stackars fötter.
Jag tror nog han tycker lite synd om mig...;-)

Nu måste jag fixa lunch, grabbarna börjar bli hungriga ;-)


Min lilla springpojke.
Bilden är från igår morse när Theo var ute och hämtade tidningen åt mig :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0