Fullt upp.

Jaa, det märks verkligen att semestern börjar närma sig!!
Jag försover mig VARJE morgon, får stressa som ett djur för att hinna i tid till jobbet.
Ett typiskt tecken på att man snart ska vara ledig!!

***

Sitter just nu hemma hos syrran med en iskall Pepsi Max i handen, riktigt härligt att få hänga här en stund efter jobbet :-)
Ikväll ska jag till Eglina på en efterlängtad puts, naglarna ser för taskiga ut nu, och det är inte ok...;-/

När jag kommer hem är förmodligen trappan till altanen byggd...spännande, nu börjar det bli helt färdigt på framsidan!!

Vi höres senare...:-)



Slänger in en bild på syrrans och min lilla skara!!
Underbara skitungar...;-)


Kommentarer
Postat av: CAJSA

ohhh va fina dem ä ANNAs o DINA barn :)

riktiga små sötnosar :)

kram o ha en bra dag

/cajsa

2010-07-14 @ 10:04:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0