VAB

Idag är jag hemma och VAB:ar!!
Båda killarna har varit magsjuka i helgen, så en hemmadag var välbehövlig.
Det tråkiga är bara att jag egentligen skulle jobbat på Din Sko i Nyköping idag!!
Jag fick frågan i torsdags, om jag kunde tänka mig att åka dit och jobba en dag, och det tackade jag givetvis ja till.
Det hade varit jättekul att få komma dit och se en helt annan butik, ja en helt annan stad överhuvudtaget.
Jag har aldrig varit i Nyköping!

Men, men sjukdom råder man inte över, så det är bara acceptera läget och hoppas att chansen kommer någon mer gång!!



Vad gör Ni idag??

Kommentarer
Postat av: cajsa

hej marie!! tråkigt att grabbarna är sjuka .. jag ä livrädd att bli magsjuk nu för vi åker om 5 dagar!!

vad jag gör jusst nu:::: börjar jobba 10.30 så jag måste åka NU

ha en bra dag o hoppas att grabbarna kryar på sig!

kram cajsa

2010-02-15 @ 09:55:41
Postat av: Malin

Vad tråkigt att grabbarna är o har varit sjuka... Hoppas att det ger sig FOORT!! ;0)

Synd att du missade en annorlunda jobbdag.. Men som sagt.. Det går säkert fler tåg o sjukdom kan man ju inte råda över!!

Ha de så bra det går med Herr Kräkmonster!! ;0)

2010-02-15 @ 10:07:56
URL: http://www.nogg.se/MalinKungshammar
Postat av: Marie

Cajsa: Om 5 dagar...HÄRLIGT!!

Ni får ta och isolera er tills dess, jag tycker det är många som har kräksjukan just nu...:-(

Ha en bra dag på jobbet, hoppas du hann i tid...;-)



// Kram Marie



Malin: Pojkarna är redan bättre faktiskt, peppar, peppar...:-) Nu väntar jag bara på att jag ska börja spy....näädå, jag hoppas jag slipper...:-/

Ha en bra dag du med!!



// Kram Marie

2010-02-15 @ 10:41:33
URL: http://www.sabosblogg.blogspot.com
Postat av: Anna

Hoppas dom kryar på sig snart.

Det kommer säkert fler tillfällen för dig att åka till Nyköping och jobba.

Puss

2010-02-15 @ 19:14:57
URL: http://www.robinnathalie.blogspot.com
Postat av: Marie

Ja, hoppas det :-)

// Puss!!

2010-02-15 @ 21:01:10
URL: http://sabos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0