En sen Dagens.

Kvällen igår spenderades i Smedby, istället för här.
Det blev McDonalds, godis, läsk, chips och dansuppvisning :-)

Robin, Theo och Lucas körde varsin show, och alla tre var jätteduktiga.
Det märks så tydligt att dom gillar att dansa, dom har rytmen liksom...;-)
Det är så roligt, för Anna och jag var precis likadana när vi var små.
Mamma och pappa var ständigt inbjudna till vårat rum på dansuppvisning, konsert eller liknande.
Hahaha, så många minnen man har från det...;-)


Ny tröja från H&M i härligt stor modell...:-)
149:-

Nu är barnen nattade, och jag ska plocka iordning i köket och hänga en tvätt.

Sen är det dags för sängen känner jag.
Jag längtar tills imorgon, då jag ska klippa mig innan jobbet...wieee!!

Kram, puss och gonatt :-)

Kommentarer
Postat av: Anna

Tröjan är jättefin!!!



Tack för en jättemysig kväll!

Puss

2010-02-28 @ 21:16:42
URL: http://www.robinnathalie.blogspot.com
Postat av: Cattis

Hi hi...vad gulligt med dansuppvisning :-) Kan tänka mig hur det var hemma hos er när ni var små :-D



Ja, öroninflammation är ju inget nytt. Och problemet med John är att han oftast inte får ont i öronen, inte förrän det är för sent och värker hål. Denna gång har han inte haft ont, det är ju därför det tar sådan tid innan man kan komma på vad det är för fel.

Men nu ska han nog snart bli frisk :-)



Puss o Kram

2010-03-01 @ 08:33:10
URL: http://johnsmamma.blogspot.com
Postat av: Marie

Anna: Tack gumman :-)



// Puss!!



Cattis: Jaha, va skönt att han inte har haft så ont då...lilla gubben...:-(

Tråkigt med febern bara, hoppas han blir bra nu av penicillinet.



// Puss och kram!!

2010-03-01 @ 11:27:48
URL: http://sabos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0