Trasig...:-(

Hihi...vilket skämt våran gran är i år!!
Vi har ju, som vanligt, en plastgran som har hängt med några år...typ 6 år kanske.
Idag när jag packade upp den så var det flera fästen som var krossade/söndersmulade....:-/
Hmm, gren efter gren trillade av, och kvar stod ett ynka litet träd...!!
Jaja, det kanske inte är så nog, eller joo förresten, egentligen tycker jag det men jag kan inte göra så mycket åt det nu!!
Vi får satsa på en ny ståtlig gran till nästa år istället...:-)

Huvudsaken är ju att vi hjälptes åt och hade mysigt när vi klädde den, eller hur...

Hahaha...jag bad Lucas stå för där grenarna var som glesast...;-)

...våran lilla hustomte sitter på sin plats vid altandörren.
Det är han som ser till att kylan håller sig ute...;-)


Jag har även fixat knäcken!!
Lätt som sjutton, men såå kladdigt!!
Något som gjorde mig irriterad var när jag skulle fylla formarna, och lite "smet" kom på kanten så formen vippade samtidigt som jag fortsatte att hälla.....
Knäcksmet överallt, och div formar förstörda.
Men vad gör det egentligen när jag hade laddat med 250 st...:-)

Nu står dom på kylning.
Jag MÅSTE få provsmaka innan jag lägger mig!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0