Luciafirande.

Nu är vi precis hemkomna från luciafirandet på Theos förskola.
Så fint det var, alla sjöng för fulla halsar...:-)
Theo är så duktig på alla sångerna, han kanske ska gå i mammas fotspår och gå i musikklass längre fram...det skulle vara något...;-)



Ikväll är det julbord här hemma.
Det är 3:e året i rad som jag fixar julmat på lucia, min egna lilla tradition, och jag tycker det är jättemysigt!!
Anna, Gianni, Robin, Nathalie, mamma, pappa, svärmor och svärfar kommer, trevligt :-)

Allt är inhandlat, nu ska det bara tillagas.
På återseende!!

Kommentarer
Postat av: Cattis

Mysigt, vi har också varit iväg.



Jag hoppas att John också kanske skulle vilja gå i musikklass. Jag själv är så nöjd med mina år i musikklass :-)

Man längtar tillbaka en dag som denna, men det är skönt att slippa stressen som alltid var denna dag!



Puss o Kram

2010-12-13 @ 09:14:28
URL: http://minajochjag.blogspot.com
Postat av: Anonym

Det är så mysigt med Lucia. Har du varit Lucia någon gång?

2010-12-13 @ 14:49:01
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0