Gissa...

Om jag säger buss, vad säger ni då...??
Jaa, jag kunde tänka mig det...MAN HAR EN BIL SOM INTE VILL STARTA!!

Jag fick ta bussen hem från jobbet idag!!
Kimmens bil bara dog, helt och hållet...tvärdöd!!
Förmodligen fick den en propp, ispropp alltså i "bränslerören"eller vad det heter...
Den fick bogseras till en verkstad, Kimmen fick komma och hämta min bil och jag fick ta bussen hem...Jaa, varför inte...!!
Det börjar nästan bli en följetong det här.
I morgon ska vi till Ikea, fortsättning följer...


Kommentarer
Postat av: Anna

Gud alltså... som sagt, vilken otur ni har.

KÖR FÖRSIKTIGT IMORGON! Jag messar en inköpslista. ;-)

Puss

2010-12-01 @ 22:29:22
URL: http://www.robinnathalie.blogspot.com
Postat av: Camilla

Jag är nog lite tvärtom. Under alla de här år vi har letat hus har mitt krav alltid varit att det ska vara nära till en buss som går direkt till mitt jobb (i Norrtull). När vi flyttar har jag ca 50 meter till bussen och sen stannar den precis utanför jobbet. Kanske tar några minuter längre än att åka bil, men det blir billigare och på vintern behöver jag inte skrapa rutor och jag behöver aldrig leta parkeringsplats på vår överfulla parkering på jobbet. Jag ser fram emot att åka buss :)

2010-12-02 @ 06:51:42
URL: http://shopalot.blogg.se/
Postat av: Marie

Anna: Hahaha...jaa Anna, gör´t bara...;-)

// Puss, puss!!



Camilla: Jaa, under "ordnade" former är det säkert jättesmidigt med buss, men inte när man "måste" ta bussen för att bilen vägrar starta...:-/

Men som du säger, skulle jag jämnt ta bussen skulle jag slippa krångliga bilar, det tål att tänkas på...:-)

Ha en bra dag i kylan!!



// Kram!

2010-12-02 @ 08:51:47
URL: http://sabos.blogg.se/
Postat av: Cattis

Men gud...vilken följetong som sagt.

Hmm...ikea i dag...spänningen är oliiiidlig, hur ska det gå??? Hi hi.



Puss

2010-12-02 @ 09:09:31
URL: http://minajochjag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0