Träningsvärk.

Oj, oj, oj...gårdagens aktivitet gör sig påmind idag...
Även tanken på hur otroligt otränad jag är gör sig påmind idag!!

Lucas lärde sig nämligen att cykla igår, och det var jag som sprang brevid och höll i cyckeln när det behövdes!!
En stor dag för oss alla.
Jag SÅÅ otroligt stolt över honom, och han SÅÅ otroligt stolt över sig själv!!

Att se hans min när han förstod att jag hade släppt taget och han cyklade själv är bland den bästa jag sett.
Leendet kom och han sken som en sol.

LYCKA :-)


(En bild från ett av våra tidigare försök.)


Kommentarer
Postat av: Cattis

Duktiga killen !!!



Kram

2010-08-19 @ 10:27:06
URL: http://minajochjag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0