Skänninge Marknad.

Först vill jag bara säga TUSEN TACK för alla fina kommentarer jag fick på förra inlägget!!
Jag blir så otroligt glad när jag ser dom, så jag läser dom flera gånger om...;-)
Tusen tack igen!!
(Just det Annica, den turkosa färgen är Beckers färg "Pemba Turkos"..:-)

Nu far vi på marknad!
Vi ska hälsa på mina svärföräldrar som står och säljer leksaker, äta godisremar och munkar och köpa hem en hink saltgurka...tradition när det gäller Skänninge...;-)


Och ikväll blir det bio med min darling, ska bli så himla mysigt!!
Det var länge sen Kimmen och jag gjorde något ihop, bara han och jag...♥

Sen ÄLSKAR jag att det är varmt och soligt igen!!
Wiee...jag är så glad idag!!!


Kommentarer
Postat av: ida

Vilket jättefint kort på dig vännen.

Du är så fin ! :D

puss o kram // ida

2010-08-06 @ 10:00:58
URL: http://nytidilivet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0