Sista veckan.

Måndag idag, och jag går in på min sista semestervecka.
Känns helt ok tycker jag, man vet ju att denna vecka kommer...förr eller senare...:-/


Robin har sovit över hos oss i natt.
Syrran med familj var här igår och då blev den här lilla polaren kvar :-)
Det var något vi hade bestämt innan, för lilla Nathalie ska börja sin inskolning på nya dagiset idag...spännande!!

Dagen idag kommer att bestå av div sysslor.
Jag hade tänkt ligga och slöa på altanen i solens strålar, men jag får nog vänta med det...;-/
Istället får jag ägna mig åt att:

* städa ur husvagnen

* dammsuga huset

* baka bullar

* plocka in rena kläder

* förbereda målning av vårat sovrum...

MEN...lägg märke till att detta är mina MÅL inga MÅSTEN...;-)




Kommentarer
Postat av: Cattis

Ha ha...skön avslutning där ;-)

Så, lyckades du uppfylla några av målen ?



Puss o Kram

2010-08-16 @ 16:47:46
URL: http://minajochjag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0