Packar.

Denna förmiddag ägnas åt att packa.
Jag började skriva mina små listor igår, så det är nog snart gjort...;-)
Hoppas det iallafall, för idag ska det hinnas med mycket.

* Hem till mamma och pappa, hämta barnen bl a.
* Vidare till Micke, Jenny och Cornelia i deras nya fina hus...lovely!!
* Hämta husvagnen hos svärisarna...mycket spännande...;-)
* Vid midnatt, hem och packa in i vårat kommande hem för några dagar...;-)

Det låter väl underbart!!


En gammal bild på mig och Totte.
Min fina lilla vän!!


Kommentarer
Postat av: Malin

Åååh!!!! Husvagnssemester är ju HEEEELT underbart!!! synd bara att min kära sambo inte är riktigt lika etusiastisk som jag!! ;0)

Hoppas ni får en KANON härlig semester!!

KRAMAR!!

2010-08-07 @ 11:18:23
URL: http://www.nogg.se/MalinKungshammar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0