Lars Winnerbäck.

Den här sommaren kommer för alltid förknippas med Lars Winnerbäck!!
Jag vet...det är många som har lyssnat på honom länge, men jag har inte upptäckt honom fören nu.
Och nu kan jag inte få nog, hans musik spelas hela tiden här hemma...UNDERBART!!

Några av mina favoriter är...

1. Dunkla Rum
2. Stackars
3. För Dig
4. Hugger i Sten
5. Fribiljett mot himlen

...sen finns det självklart fler som jag älskar, men dessa har jag fastnat för lite extra!!
Jag har långt ifrån hört alla hans låtar, så därför tänkte jag att Ni kunde tipsa mig om Era favoriter.
Jag är säker på att det finns många fler guldkorn att lyssna in sig på...:-)




Kommentarer
Postat av: Fia

Åh var ska jag börja.. Du har prickat in riktigt bra låtar! Fler tips är Ingen Soldat, Kom Ihåg Mig, Kom Änglar, Timglas, Om du lämnade mig nu (med Miss Li), Som jag hade dig förut (med Melissa Horn), Från kylan in i värmen (nyaste låten), Åt samma håll, Elegi, Söndermarken, Du hade tid.... osv osv ;-)

2010-08-17 @ 18:12:07
Postat av: Cattis

Om du lämnade mig nu, det är min favorit. Jag har alltid varit lite svag för duetter och den här är bara så vacker!



Puss o Kram

2010-08-17 @ 21:02:51
URL: http://minajochjag.blogspot.com
Postat av: ida

Jaa, han är helt underbar Winnerbäck.

Jag har mängder "favoriter"

Bl.a "hjärter dams sist sång", "blåa ögon", "söndermarken", "brustna hjärtans höst"

Han har ju gjort så himla mycket låtar ! och det flest är riktiga guldkorn tycker jag.



Hoppas du har haft en bra semester vännen !

kram // ida

2010-08-17 @ 21:40:25
URL: http://nytidilivet.blogspot.com
Postat av: Anna

Åh, han är underbar!

Nästa gång han kommer och spelar i närheten SKA vi dit!!!!!!

Puss

2010-08-18 @ 07:33:02
URL: http://www.robinnathalie.blogspot.com
Postat av: Ida

Anna: då vill jag följa med !!

2010-08-18 @ 20:34:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0