Klurigt.

Sitter här och försöker komma på hur man bloggar "snyggt" från en iPhone...:-/ Usch vad jag egentligen ogillar att skriva inlägg utan bilder och stycken...ser liksom så himla färglöst och tråkigt ut!! Och eftersom den här lilla godingen som jag håller i nu snart är min så ska jag fasiken fixa det här...;-) Alla mina killar sover, för ovanlighetens skull är jag vaken sist utav alla. Imorgon sägs det att det ska bli fint väder, vi håller tummarna för det!! Vilket falls som helst så har mormor och jag lovat Robin, Lucas och Theo att gå till poolen, så för oss blir det bada av oavsett väder...;-/ Nu ska jag lägga mig och fortsätta läsa i boken jag tog med mig..."Snabba Cash"...!! Den var seg i början, men nu börjar det hända nått...!! Sov gott alla rara!! Gonatt!!

Kommentarer
Postat av: Cattis

Det verkar krångligt det där med att blogga snyggt från Iphone. Men skit samma, du skriver ju i alla fall =) Kul med ny telefon!



Snabba Cash är riktigt bra, boken, filmen har jag inte sett.



Puss o Kram

2010-08-11 @ 09:43:45
URL: http://minajochjag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0