Inventering.

Jaa, det är dags nu!!
Hösten är ju onekligen på ingång, så det är dags att börja gå igenom killarnas garderober och se vad som kan användas och vad som är urvuxet...

Theo behöver egentligen ingenting, han har en överfull byrå med kläder som han ärvt från sin bror.
Däremot behöver Lucas en uppdatering!!
Men jag är så delad i det där, jag får såå dåligt samvete att bara köpa till den ena och inte den andra, jag känner mig orättvis!!
Speciellt eftersom båda ÄLSKAR att få nya kläder...:-/
Visserligen ärver ju Theo även av Robin, och eftersom Robin är hans idol så blir han ju överlycklig när Anna går till Robins garberob och plockar fram någon urväxt tröja!!
Han får med sig någonting därifrån nästan varje gång, och får han inte det ser han till att få låna något coolt...(oj moster...jag spillde visst vatten på hela min tröja, skulle jag kunna få låna något av Robin...)
Haha...lilla Totte, vi har genomskådat det där för länge sen...;-)
Det går ju ingen nöd på den lilla mannen, men det kanske inte alltid är så roligt att vara den som får ta över efter andra...


Älskade lilla luring....


Kommentarer
Postat av: Sandra

Svar: Tack =) Ja det är faktiskt jätte viktigt.



Jag var i hageby centrum och gjorde naglarna. Tyckte det kändes som bra priser..



Kram

2010-08-26 @ 15:22:51
URL: http://sandranilsson.blogg.se/
Postat av: Cattis

Svårt. Men du kanske kan köpa något annat till Theo, någon leksak eller så ?

Då blir han ju inte helt utan menar jag.



Puss o Kram

2010-08-26 @ 21:53:42
URL: http://minajochjag.blogspot.com
Postat av: Anna

2010-08-26 @ 22:12:31
Postat av: Anna

Hahaha... Han är så himla söt lille Totte.

Det är så kul att se att han är så förtjust i Robins kläder. =)

Moster rotar mer än gärna fram kläder som Totte kan ha. =)



Älskar er!

Puss

2010-08-26 @ 22:14:39
URL: http://www.robinnathalie.blogspot.com
Postat av: Fia

Jo då gumman! Det var superkul att ärva. Kram på Dig

2010-08-27 @ 02:28:05
URL: http://www.fiasvra.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0