Gomorron.

Imorse ställde jag klockan för att komma upp tidigt.
Jag har helt vänt på dygnet, och sover gärna fram till 11, och det får mig ur balans.
Jag gillar att gå upp tidigt, och känna att man får ut mycket av dagen!!

Så, vad ska göras idag, då??
Lucas vägg ska målas en gång till, sen är hans rum klart.
Sen ska jag ta tag i Theos rum, som är ett större projekt...:-/

Jag kan ju säga att det är tur att jag har världens noggrannaste och duktigaste sambo till min hjälp!!
Jag är en liten slarver som gärna vill se resultat direkt, medans Kimmen är väldigt noga med grunden!!
Och det har han ju så rätt i, är grundarbetet dåligt, blir hela resultatet dåligt!!
Så, jag överlåter maskeringen till honom, så målar jag...PERFEKT :-D

Vad ska Ni hitta på idag??


Kommentarer
Postat av: Sandra

Vilken mysig bild!!

2010-08-03 @ 09:12:36
URL: http://sandranilsson.blogg.se/
Postat av: Camilla

Här ska städas idag, inte så roligt när man gör det men så skönt efteråt

2010-08-03 @ 09:44:57
URL: http://shopalot.blogg.se/
Postat av: Cattis

Kul med lite nytt :-)



Vi gör inte så mycket i dag. Väntar på vackert väder ;-)



Puss o Kram

2010-08-03 @ 14:50:10
URL: http://minajochjag.blogspot.com
Postat av: cajsa

fint kort på er :)

hoppas det går bra me målandet;)

själv har jag börjat jobba igen efter 3 underbara veckor me familj o vänner

kram cajsa

2010-08-03 @ 21:43:45
Postat av: Marie

Sandra: Tack! Vi hade det mysigt också, bilden är tagen på flodbåten i Turkiet...inte konstigt att man längtar tillbaka dit i detta tråkväder...:-(



// Kram!!



Camilla: Jaa, det finns nästan inget bättre än när det luktar nystädat hemma...:-)



// Kram!!



Cattis: Det gör jag meeeed...:-/



// Puss och kram!!



Cajsa: Tack :-)

Det går kanon med målandet, det är faktiskt riktigt roligt när man väl kommer igång...jag har gjort ALLT själv...;-)

Härligt att höra att din semester varit bra, själv har jag 3 "soliga" veckor kvar...;-/



// Kram, kram!!

2010-08-03 @ 22:54:28
URL: http://sabos.blogg.se/
Postat av: Sandra

Svar: Tack så mkt. va söt du är =)

Vi trivs bra i huset, men man vill ju alltid ändra på saker och ting.

Jag tycker ert hus ser super fint ut med. köket är ju super fint!!



Kram

2010-08-04 @ 11:31:33
URL: http://sandranilsson.blogg.se/
Postat av: mari kagevik

Du ser ut att trivas bra där marie :) måste säga att du är väldigt lik din mor på det där kortet ;)

2010-08-13 @ 23:15:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0