Fredag.

Nu är jag precis färdig med matlådan för dagen, grekisk sallad...

Mmm...jag älskar sallad...speciellt den här.
Fetaost, oliver, avocado, gurka, paprika, tomat, babyspenat och ruccola!!
Enkelt och lätt...perfekt :-)

Nu ska jag och Theo strax åka.
Håller tummen för att det går bättre att lämna idag än vad det gjorde sist.
I förrgår lämnade Kimmen honom, vilket gick jättebra, och igår var han ledig.
Så vi får se, men det ska nog gå bra...


Theo ville ha en egen bild idag, framtida bloggare kanske...;-)


Ha en bra fredag mina vänner, och tänk...snart är det helg!!


Kommentarer
Postat av: cajsa

wow vilken kille :)

hoppas att han har haft det bra idag o att han inte va allt för ledsen när du lämnade honnom!

kram o trevlig helg

2010-08-27 @ 16:20:27
Postat av: Pappa

Vilken cooling asså, pappas pojke! :)

2010-08-30 @ 23:24:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0