N A C K S P Ä R R . N U

Aj som f**n rent ut sagt!!
Det sa jag imorse med klar stämma när jag märkte att jag inte kunde röra på huvudet...:-(

Jag har fått nackspärr eller nåt liknande, och jag döööör så himla ont det gör!!
Det värker konstant hela tiden, och strålar upp i huvudet, ner i axeln, armen, ryggen...jaa hela mig känns det som.

En heldag på jobbet har ju säkert inte gjort saken bättre, eller rättare sagt, det känner jag att den inte har.
När jag kom hem från jobbet blev det en varm lååångt dusch, och imorgonbitti blir det en till!!
Jag måste få bukt på smärtan en aning om jag ska orka med morgondagen.
Då ska jag nämligen jobba, och sen på eftermiddagen är vi bjudna till Lovis dop, och det vill jag för allt i världen inte missa!!
Nää, lite värktabletter och en skön nattsömn  borde sitta fint, eller hur...;-/



Sov gott mina söta :-)

Kommentarer
Postat av: ida

Stackars dej vännen, nackspärr är förjävligt!

Hoppas du är bättre i morgon.



Är det Linda`s Lovis som ska döpas??



Puss o kram

//ida

2010-04-09 @ 22:44:29
URL: http://nytidilivet.blogspot.com
Postat av: Marie

Ida: Jaa, tack...jag hoppas också på förbättring till morgondagen!!



Jaa, det är Lindas Lovis.

Du har också fått inbjudan vet jag, kan inte du...:-?



// Puss och kram!!

2010-04-09 @ 22:59:41
URL: http://sabos.blogg.se/
Postat av: [email protected]

1 ibumetin , 2 alvedon...ganska säkert. Ring 1177, dom är duktiga. Men full dos av dessa så ska du klara det med lite lätt massage, eller riskudde, Lycka till och kram<3

2010-04-10 @ 01:49:41
Postat av: Vilden

Aj aj kära kusin, det där lät allt utom skönt :S Hoppas att det är bättre idag och att du kan närvara vid dopet utan smärtor som distraherar!!



Puss å kram!

2010-04-10 @ 12:00:35
URL: http://leendevilden.blogspot.com/
Postat av: ida

Nej, jag har inte fått någon inbjudan :(

Hade ingen aning om att hon skulle döpas nu.



Är det bättre med nacken?



kram// ida

2010-04-10 @ 16:08:09
Postat av: Bettan

Jag hade nackspärr för några år sedan och gick till naprapat. Naprapaten sa att man inte ska värma nacken, utan du ska kyla den, och det kan jag säga att det hjälpte. Kändes betydligt mkt bättre.



Hoppas nackaspärren har gett med sig nu :)

2010-04-11 @ 16:09:40
Postat av: Marie

Tack snälla tjejer för alla tips och råd!!



//Kram till er allihop!!

2010-04-11 @ 23:10:37
URL: http://sabos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0