H E R R E G U U U D ! ! !

Fy faan rent ut sagt!!
Vilken j***a magvärk jag haft idag!!

Det började på landet hos farmor och farfar, efter att vi ätit.
Laktosintaget blev en aaaaning för stort för min del, trots mina mjölktabletter, så min mage totaltrejka!!
Farmor 78 år och farfar 80 år fick ta hand om barnen medans jag gick upp på övervåningen och la mig.
Jag har aldrig förut varit med om något liknande, vilka kramper!!
Jag låg och vred och vände på mig, svalde och svalde och svalde...kändes som jag skulle behöva spy vilken minut som helst.
Helt kallsvettig och världens ångest för att jag blivit så dålig, så jag inte ens kunde ta hand om barnen...:-(

Efter att ha legat i ca 2½ timme gick jag ner igen till dom andra.
Då var det bara farfar hemma, för farmor och pojkarna var ute på blomjakt :-)
Jag gick en sväng och kom ifatt dom på grusvägen en bit från huset.
Jag trodde jag skulle må bättre av lite frisk luft, men icke!!

Vi packade in oss i bilen, och jag tog en plastpåse och la i knät ifall jag skulle behöva spy.
Resan hem på 4½ mil var väl inte den roligaste färden jag varit med om.
Vid Plantagen, I RONDELLEN, var det faaarligt nära att jag fick användning för min påse...:-/

Jag ringde Kimmen och sa att vi strax var hemma, att han var tvungen att komma ut och möta upp oss.
Jag parkerade, rusade in i huset, upp för trappan och slängde mig på sängen.
Där låg jag till kl 20, men inte f** blev det bättre för det..:-(

Nu har jag iallafall fått i mig ett glas ProViva Blåbärssoppa och två brödskivor.
Det börjar kanske, en liten aning, gå åt rätt håll.
Jag ska lägga mig snart, och hoppas innerligt att jag mår bra imorgon!!

Sov gott!!

Kommentarer
Postat av: Anna

Fy så jobbigt. Jag tycker så synd om dig.



Hoppas du mår bättre idag!

Puss♥

2010-04-28 @ 08:18:09
URL: http://www.robinnathalie.blogspot.com
Postat av: Cattis

Men fy vännen, det där lät inget roligt alls.

Hoppas att du mår bra i dag!



Puss o Kram

2010-04-28 @ 08:58:22
URL: http://johnsmamma.blogspot.com
Postat av: cajsa

ohhh fy va jobbigt!! stackars dig!!! hoppas att magen är bättre nu!

stor kram cajsa

2010-04-28 @ 09:17:51
Postat av: Sandra

men fyyy. din stackare!!!

Hoppas du mår bättre idag.

2010-04-28 @ 09:46:47
URL: http://sandranilsson.blogg.se/
Postat av: Fia

Helt ärligt Marie, du har inte tänkt tanken att det kanske är ditt tempo som gör det? Du har ofta ont i magen, magkatarr osv. Du kanske behöver slappa lite mer, bara göra ingenting, släppa alla måsten?

Hoppas du mår bättre idag.



Kram, Fia

2010-04-28 @ 09:56:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0