Besviken.

Som säkert dom flesta av oss, så blev jag grymt besviken när jag tittade ut genom fönstret idag!!
Snö, va f**n...det ingick INTE i min planering för dagen!!

Nää, för idag ska mamma komma hit, vi ska vara ute och styra i trädgården och senare ska vi grilla.
Visst, det är klart det går att vara ute och styra i det här vädret också, men det är ju långt ifrån lika skönt och rogivnade som om det skulle vara en värmande vårsol ute...:-(

Jaja...inget att hänga läpp för.
Vi kommer nog på något att roa oss med ändå...;-)



Vad ska ni göra denna härliga vinterdag...!!


Kommentarer
Postat av: cajsa

jaa fy så besviken man blir på väder gudarna!!!

vi skulle ha eldat våran slänt i dag men ICKE!!

så familjen karlsson drog till IKEA o shoppade loss;) sen kollade vi runt bland anra möbelaffärer i norrköping oxå ;)

hoppas att din dag me din mor blev bra .. men det tror jag nog :)

kram cajsa

2010-04-05 @ 18:03:40
Postat av: Cattis

Ja, fy så tråkigt att det hade snöat hemma. Som tur var så var all snö smält hos oss tills vi kom hem, annars hade jag nog deppat totalt :-(



Men vi får hoppas på mera vårsol, kanske redan i morgon !!!



Puss o Kram

2010-04-05 @ 20:49:02
URL: http://johnsmamma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0