Alla -♥ -Dag!!

Gomorron!!
Idag är det Alla-Hjärtans-Dag :-)
När jag vakande stod det ett kuvert lutat mot min klockradio...



När jag öppnade kuvertet låg det en orderbekräftelse där på en SYMASKIN!!
Jag ska gå och hämta ut min alldeles EGNA symaskin!!
Jag är så glad!!
("PC-Nörden" grundar sig i att jag satt med bloggen HELA kvällen igår...Kimmen tyckte jag var jättetråkig...;-)

Natten förövrigt var sådär, jag vaknade av attt Theo kräkte ner hela hans säng + honom själv...:-/
Jag tog hand om honom, satte honom i duschen, röjde bort allt i hans säng och rusade ner till köket och svalde 10 vitpepparkorn.
Magsjuka är bland det värsta som finns, så jag hoppas det snart försvinner.
Handsprit, handsprit och handsprit...det är ett MÅSTE för mig!!




Nu måste jag tyvärr (!) lämna Kimmen med alla spyor, plikten kallar!!

Kram!!

Kommentarer
Postat av: cajsa

ohh va gulligt marie en liten PC nird ;)

fyfaasen för magsjuka!!! hoppas att ni övriga i familjen slipper det!!

kryapå kram till Theo!!

kram cajsa

2010-02-14 @ 10:08:12
Postat av: Anna

Hihihi... Jag visste om det där med symaskinen. Förstod att du skulle bli tok-glad.. :-)

Nu vet jag vem som ska sy mina hissgardiner. :-D



Hoppas lilla Totte kryar på sig snart.

Ha en bra dag på jobber fina du!

Puss puss

2010-02-14 @ 11:10:52
URL: http://www.robinnathalie.blogspot.com
Postat av: Malin

Nä FYYY!! Har ni OXÅ magsjuka idag??? Min systers lillkille o min bästa kompis Ann-Charlotte o hennes lilla kille ligger oxå.. Vilken MYYYYSIG alla hjärtans dag... :0(

Hoppas att det inte blir värre för er bara o att ni andra klarar er!!

MASSA KRAMAR PÅ ALLA HJÄRTANS DAG!!! ;0)

2010-02-14 @ 12:03:29
URL: http://www.nogg.se/MalinKungshammar
Postat av: Camilla

Ja just ni i magsjuketider så använder jag väldigt mycket handsprit! Det ligger en liten miniflaska i min handväska som följer med överallt



Hoppas han snart mår bättre och att andra slipper

2010-02-14 @ 12:15:14
URL: http://shopalot.blogg.se/
Postat av: Erika

Usch fy å blä för magsjuka!



Här har vi haft sjuka barn sen natten mellan tis å ons,och natten till idag sjukna min kära in oxå =(



Hatar magsjua,hoppas ni andra klarar er där hemma!



Trevlig Alla Hjärtans dag!



Kram Erika

2010-02-14 @ 13:45:06
URL: http://barbafamiljen.blogg.se/
Postat av: Cattis

Vilken kille du har !!!

Själv fick man....hmm...ja just det, INGENTING! Så romantisk är Jimmy. Suck ;-)



Puss o Kram



Ps. Det var underbart att träffa dig i dag. Vi ses på onsdag !

2010-02-14 @ 14:07:35
URL: http://johnsmamma.blogspot.com
Postat av: Marie

Cajsa: Haha..ja, mitt nya smeknamn här hemma...;-)



// Kram!!



Anna: Självklart ska jag sy dina gardiner!! Fråga mig om jag LÄÄNGTAR tills jag kan börja...:-)



// Puss, puss!!



Camilla: Ja, en flaska in handväskan är ett MÅSTE!! Och en flaska på toan, en i köket, en på jobbet...osv...;-)



// Kram!!



Erika: Nää, va tråkigt...:-(

Tyvärr drabbar oftast magsjuka hela familjen när den väl sätter fart!!

Hoppas ni snart kryar på er!!



// Kram!!



Cattis: Ja, det var jättekul att se dig idag!!

Så skönt när man får lite extra energi sådär på söndagen av en härlig vän :-)



// Kram, kram!!



Malin: Usch ja, det verkar vara många som ligger och spyr nu...inte kul...:-(

Jag hoppas jag slipper...peppar, peppar!!

Massa kramar tillbaka...:-)



// Kram!!

2010-02-15 @ 11:38:36
URL: http://www.sabosblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0