Vilket väder!!

Godmorgon!!
Vilket strålande väder, om än lite kyligt i luften.

Jag vaknade av spring ut på våran altan.
Det var grabbarna som sprang omkring därute med bara pyamaser, dom tyckte solen såg lockande ut...;-)

Morgonen har varit underbart skön.
Låång tid med tidningen och en kopp kaffe, medans barnen lekt och Kimmen brassat på med musik i högtalarna i köket.
Dire Straits är på tapeten hos oss nu, och jag bara älskar´t!!

Kimmen och jag har pratat om att se Mark Knopfler när han kommer till Sverige.
Det är nästan ett MÅSTE!!

Tänk att få uppleva en låt som denna live.
Då skulle inte lyckotårarna vara lång borta...;-)




Nu är det dags att göra iordning oss.
Påskpromenad väntar...;-)


Kommentarer
Postat av: Malin

GLAD PÅSK till dig o din familj!! Hoppas promenaden blir KANON!!!



Jag var förresten på Din Sko på Ingelsta Shopping i onsdags.. Men jag såg inte dig NÅNSTANS.. Så jag handlade inget!! Jag väntar tills det är DU som expierar mig!! ;0)



MASSA PÅSK KRAMAR!!

//Malin

2010-04-02 @ 12:02:28
URL: http://www.nogg.se/MalinKungshammar
Postat av: cajsa

hihihi vilka busiga killar ;)

underbart att poppa loss o bara mysa på morgonen :)

hoppas att din dag har fortsatt lika bra!

GLAD PÅSK kram cajsa

2010-04-02 @ 20:04:21
Postat av: Marie

Malin: Glad Påsk önskar jag dig med!!

Du är hjärtligt välkommen in i butiken och handla av mig, det skulle jag tycka vore jättekul!!



// Kram!!



Cajsa: Glad Påsk önskar jag tillbaka :-)

Dagen har fortsatt precis lika bra som den började.

Hoppas du också har haft en underbar långfredag :-)



// Kram!!

2010-04-02 @ 22:35:17
URL: http://sabos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0