Torsdag.

Och min sista arbetsdag för denna vecka :-)
Morgondagens tid, som jag egentligen hade, har jag bytt bort.
Jag ska som vanligt stå och sälja leksaker i Folkparken med min syster och mina svärföräldrar imorgon kväll.
Hoppas, hoppas det blir bättre väder än det är nu, iallafall att det är uppehåll.
Att det kommer vara kallt tvivlar jag inte på, det är det alltid på valborgsmässoafton.
Är det något jag har lärt mig under dessa år så är det att alltid plocka fram vinterjackan till Valborg!!
Har ni några planer för morgondagen??


Nu drar jag till mitt arbete och fortsätter röja.
Det är MYCKET som händer där nu och det kommer blir så fiiiint :-)


Kommentarer
Postat av: Cattis

Vi ska vara hemma hos mamma och grilla.

Men vi lär ju få sitta inne, för precis som du skriver så lär det ju bli svinkallt.



Ingen eld för våran del, tror jag inte, John orkar nog inte vara vaken så sent. Tror de brukar tända elden vid tio här i Smedby.



Kram kram

2010-04-29 @ 09:12:03
URL: http://johnsmamma.blogspot.com
Postat av: Lina

Vart har du köpt den där snygga jackan???? Så himla fin!

2010-04-29 @ 11:29:29
Postat av: Malin

Vi tar det VÄLDIGT lugnt med lite mys med mina föräldrar o ev liten titt på brasan i morgon kväll, för vi tar o partajar på lördag istället då det blir att fira en kompis som fyller 30 år!! ;0)

O du!! Hoppas VERKLIGEN att din mage känns bättre!! Ett litet tips.. Gör ABSOLUT INGET efter jobbet (mer än att umgås o ha kvalitetstid med familjen) ca 2-3 dagar/vecka!! Man MÅSTE inte vara alla till lags o fika än här o en där JÄMT!! ;0) Jag har slutat med det!! O jag mår mycket bättre!! ;0)



KRAM o TREVLIG VALBORG o 1:a MAJ!!

//Malin

2010-04-29 @ 21:35:12
URL: http://www.nogg.se/MalinKungshammar
Postat av: Marie

Lina; Tack :-)

Tyvärr finns den med all säkerhet inte att få tag i.

Jackan är jättegammal (typ 23 år), och dessutom sydd av en vän till familjen.



// Marie

2010-04-30 @ 10:36:24
URL: http://sabos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0