Sovmorgon.

Imorse fick jag lite sovmorgon...skönt :-)
När Kimmen kom hem från jobbet såg han till att Lucas fick frukost och kom iväg till skolan.
Det är guld värt när man känner sig mer död än levande på  morgonen...:-/

Inatt hade Theo ont i örat igen, skit också...:-(
Han var så ledsen, så ledsen och bara låg och vred sig hela tiden!!
Jag fick i honom nässpray och Ipren, och han har inte klagat mera efter det så vi får hoppas att det ger sig av sig självt den här gången!!

Annars, då...?!
Vädret är skit, men det gör INGENTING!!
Jag behöver ta ifatt lite här hemma som vanligt.
Det är helt otroligt hur snabbt allt gror igen...jag HATAR damm!!



Ikväll kommer mor och far.
Jättemysigt!!
Trevligt med besök en vardagskväll mitt i vecka :-)

Vad gör Ni idag??




Kommentarer
Postat av: Linda

Älskar hemmaplock när det är dåligt väder, när man har en anledning att vara inne :P Stackars liten som har aj aj. Krama lilltrollet från mej. Här blir det simskola idag, sedan ska vi till Linköping och hämta ett skrivbord. Ska göra om barnens tv rum till kontor. Så skönt att slippa ha allt i vardagsrummet.Kraam

2010-04-21 @ 12:44:14
Postat av: Cattis

Skönt med sovmorgon !!



Jag har varit och handlat lite i dag. Nu ska jag snart gå och hämta John på dagis och sedan åker vi till svärmor och svärfar och fikar. Skönt en dag som denna, med tanke på vädret.



Fika hos dig snart ?



Puss o Kram

2010-04-21 @ 12:55:35
URL: http://johnsmamma.blogspot.com
Postat av: Cissi

Tack för svaret ang naglarna, blev lite sugen nu när jag hur fina dina är fast jag bor i södra sverige så jag får hitta nån här :)



Låter mysigt med en hemmadag!! Krya på den lille!

2010-04-21 @ 13:19:02
Postat av: Anna

Gud så mysigt att få mamma och pappa på besök.



Kramen!

2010-04-21 @ 18:49:57
URL: http://www.robinnathalie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0