Sommardoft.

Idag har jag varit och hämtat ut ett paket på Ica.
Innehållet var min älskade parfym, favoriten bland alla dofter!!


Så här beskrivs den:

"En elegant och sofistikerad doft, precis som en äkta arvtagerska. Lilig, vibrerande, berusande och fängslande. Bär den och bli sagolik. Parfymen inleder med virvlande toppnoter av passionsfrukt, persika, mimosa champange och apelsin och övergår i exotiska hjärtnoter av kaprifol, jasmin, ylang ylang och tahitisk tiare. Fantastiska sensuella basnoter av vetiver, viol och ljusa träslag avslutar doften"

Visst låter den härlig :-)

Kommentarer
Postat av: Anna

Härligt med ny parfym!



Puss mitt ♥, ha en bra dag!

2010-04-22 @ 08:24:11
URL: http://www.robinnathalie.blogspot.com
Postat av: cajsa

jag älskar oxå den parfymen!!! har på mig den idag ;) en annan av mina favoriter i skåpet är lancoms hypnose! mmmm

kram cajsa

2010-04-22 @ 20:17:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0