Skola.

Imorgon ska jag vara med Lucas en stund i skolan.
Föräldrarna är inbjudana att få vara med och se hur dom har det i skolan.
Det ska bli jättekul och väldigt spännande att se Lucas i en miljö som han är van och trygg med, men som inte jag riktigt känner till.
Hur han är med sina kompisar, vad dom gör för olika grejer och mycket annat.



När jag och syrran var små och gick i skolan, var mamma ledig från sitt jobb en dag/termin för att vara med oss en heldag i skolan.
Jag ääälskade dom dagarna!!
Mamma satt med i klassrummet, förmiddagen vid min bänk och eftermiddagen i Annas bänk...(alltid lika rättvis...;-)
Hon var med på skolgården på rasterna och hoppade hopprep, hon åt med oss i matsalen, jag tror t o m att hon var med på gympan vid något tillfälle...:-)

Många roliga minnan som jag alltid kommer minnas!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0