Ombyggnad.

Jag vill börja med att tacka för alla era kommentarer och gissnngar.
Så himla kul, Tack :-)

Jag tog hjälp av killarna i huset när jag valde.
Theo ville det chockrosa (pekfingret), Lucas ville det oranga (lillfingret) och Kimmen tyckte det lila.
Och lotten föll på det...


Syggt, eller hur :-)
Men om jag känner mig rätt, är det jag som kommer hem med något nytt lack idag.
Jag måste ändå in på Cubus och köpa Depends nagelolja, så då kan jag lika gärna köpa mig ett lack också...;-)

Nu är det snart tid att fara till jobbet.
Som tur är känns nacken/axlarna betydligt bättre idag!!
Idag startar nämligen ombyggnaden av butiken...ska bli så himla kul!!

Visst, lite rörigt kommer det ju att bli medans det pågår, men det står man ju ut med, eller hur arbetskamrater...;-)


Vi höres ikväll!!

Puss och kram!!



Kommentarer
Postat av: Anna

Snyggt syster!



Puss puss

2010-04-13 @ 12:53:08
URL: http://www.robinnathalie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0