Glad Påsk!!

Påskafton idag, solen skiner, pojkarna har letat påskägg nu på morgonen och en god frukost har landat i magen.

Den här påskhelgen är den första långhelgen på väldigt många år som jag är ledig ALLA dagar!!
Kontorstider har många fördelar och det här en verkligen en av dom, ÄLSKART!!

Igår hade vi mina föräldrar och min syster med familj på besök.
Så himla mysigt att bara få umgås och äta lite gott...:-)

Dagen idag bjuder på en tripp till Ikea med Kimmen.
Barnen lämnar vi av hos syster sålänge, dom finner inte riktigt samma njutning av att glida omkring bland möbler, ljus och porslin som jag gör...hihi.
Jag är ute efter ett vitt vitrinskåp som jag ska ha nere i källaren.
Jag ser framför mig hur jag vill att det ska se ut, hoppas det finns nått liknande...:-)

Nähä, dags att göra iordning sig.
Jag önskar er en trevlig påskafton och en fortsatt underbar påskhelg!!

<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0