Kräks...

Usch och fy för magsjuka...:-(
Min lilla Totte har spytt två gånger ikväll!!
Han som hade så mycket roligt framför sig den här helgen.
Han och Lucas skulle sova hos en kompis den här natten och sen skulle han sova över hos mormor och morfar lördag till söndag...nu blir det ju ingenting med det...
Han var så ledsen, så ledsen när han kräktes, stackars liten.

Nu sover han gott efter ett skönt bad, hoppas han får sova hela natten.
Själv ska jag upp och jobba imorgon så mig får gärna bacillerna hålla sig borta ifrån...jaa från oss alla allra helst förstås...:-/


Kommentarer
Postat av: Malin J

Stackars liten!! Hoppas han kryar på sig fort och att ni andra får vara friska. Jag är super duper nöjd med naglarna :-) du är så himla duktig vännen! Kram Malin

2012-03-10 @ 00:02:20
Postat av: Anna

Lilla gubben.... Vi pratade om honom förut när mamma och pappa var här, att han skulle dit imorgon.... =(

Hoppas han kryar på sig snart mosters lille vän. ♥

Älskar er!

2012-03-10 @ 00:05:38
URL: http://pysselannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0