Regn.

Nu är jag hemkommen från en promenad med Sandra och lilltjejen Joline.
Det som från början såg ut att bli en skön promenad i solsken, blev en promenad i regn...:-(
Attans alltså vilken otur vi har med vädret på våra morgonpromenader!!

Blev dock uppehåll efter halva varvet ungefär, och det är ju alltid nått :-)

Nu sa jag ta och fixa iordning mig och åka in till stan.
Lunch med en kompis och sen personalmöte på jobbet...:-)


Sen ett litet tillägg angående inlägget igår.
Nu har jag skrivit en lista med alla namn, och även önskemål om tider, på er som har anmält Erat intresse.
Ni får gärna lämna mailadresser eller tele.nr så jag kan nå er smidigt (naturligtvis inget som kommer publiceras här på bloggen).

Annars gör vi så att jag skriver upp lite tider här på bloggen, så får ni hojta om det är någon tid som passar.

Kul iallafall att det är så många som är intresserade...:-)

(Bilder lånade från nätet)
Längtar tills man kan hitta såhär fina naglar i mitt egna galleri...hihi :-)

Kommentarer
Postat av: Cattis

Oj oj oj...ja, de där du. Superfina =)

Kommer nog inte dröja så länge.



Konstigt väder i dag, minst sagt. Vaknade klockan fem i morse och trodde det skulle regna in...

Sen var det kyligt i morse men när jag var ute och gick efter lunch var det asvarmt. Strul-väder ;-)



P & K

2011-09-22 @ 16:17:58
URL: http://minajochjag.blogspot.com
Postat av: Pernilla

hej hej, tänkte bara höra om det är du som kontaktar en för nageltid osv? jag lämnade en intresseanmälan o tänkte bara höra hur det går till? :)

2011-09-27 @ 18:47:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0