Naglar.

Det känns som den här bloggen kommer ändra inriktning lite grann.
Inläggen kommer lite då och då, och förmodligen handla mest om naglar....hoppas Ni är med på det!!
Jag har ju för det mesta med mig min kamera, så det kommer såklart bli en del nagelbilder.
Sånt som jag tycker är kul med andra ord...hihi!!
Vad tycker Ni, vill Ni se mina konstverk jag gör om dagarna...?

Första manikyren, med tillhörande massage, på salongen...


Dagens arbete...

Förlängning med "neutral" vit och en förlängning med Auroraglitter "Silver".
Gjorde även en förlängning med blått glitter...


...och jag själv ser ut såhär...

Tjusigt värre!!
Jag får bara försöka tänka bort mina egna naglar under utbildningen...:-/

Fick med mig första beställningen hem idag...Wiee!!

5 Luxiofärger + bas- och glossgel, och två Aurora Glittergeléer i färgerna "silver" och "maroon".
Imorgon har jag min första modell, spännande och nervöst på samma gång...:-)

Kommentarer
Postat av: Cattis

Ååhhh...så fina naglar. Allihop ser fina ut tycker jag!



Ska bli sååå spännande på fredag. Blir bra också att du får göra på skomakartummar redan under skoltiden =). Vi är ju rätt ovanliga!



Men först ses vi ju på torsdag. Jag hör av mig i morgon så kan vi bestämma något.



Puss & Kram

2011-09-27 @ 22:13:46
URL: http://minajochjag.blogspot.com
Postat av: cajsa

MARIE!! gud va duktig du är!!du har inte gått så länge på kursen o redan så fina naglar:)!! ser självklart fram emot att få se mer av dina naglar:) kram

2011-09-27 @ 22:15:34
Postat av: Lillemor

Fint =)

De glittrigatipparna gillar jag skarpt!

Om du skulle behöva någon mer att öva på så får du gärna höra av dig till mig. Jag ställer gärna upp. Det är ju en Win-win situation ;-)

Lycka till, kram

Postat av: Linda

Men gud vad duktig du är!! Får jag anlita dej till mitt bröllop? Kram fina fina Marie!

PS. Kolla hemnet....

2011-09-28 @ 09:18:05
Postat av: Sandra - Mamma till Wilmer och Joline

Det ser jätte fint ut!! Nu blir jag ännu mer sugen på att få mina fixade =)

Och klart vi vill läsa om naglar. Det är ju det som kretsar i ditt liv nu och det är ju det vi vill läsa om .

Stor kram!

2011-09-28 @ 11:09:13
URL: http://sandrasblogg.se
Postat av: Camilla Stjärne

Bloggen får gärna handla om naglar ett tag, iallafall för min del hihi :)

Förstår att du känner dig tjusig med olika naglar på samma hand ;-)



Du får gärna ordna mina naglar någon dag, har du nån modellplats över? :)



kramis

2011-09-28 @ 13:59:40
Postat av: Glamourwannabe - med huset fullt av grabbar.

Fredagen den 7:e fungerar bra för mig. Jag kommer jätte gärna. Undrar dock om det skulle gå något senare på dagen vid 15.30-tiden då mannen kommit hem från jobbet?. Annars kollar jag upp under dagen om det går att få till barnvakt så jag kan komma kl 14.



2011-09-29 @ 10:22:54
URL: http://hannadidrikson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0