Modeller.

Guud va roligt att så många är intresserade av att sitta modell för mig...:-)
Det känns jättekul och garanterat välbehövligt för mig!!
Förlängningar är det jag måste öva mest på, och det är även det som tar längst tid.
Vi kommer dock inte börja med det förrens om ca två veckor, så vanlig förstärkning på redan "lagom" långa naglar är det jag kommer att behöva modeller till först.

Det kommer finnas mest tider v 42, 43, 44 och 45.
Men eftersom jag inte vet exakt hur mitt schema på mitt ordinarie jobb ser ut än så kan jag inte säga exakta tider än, men det kommer...:-)

Förövrigt så har Kimmen precis fått "modella" åt mig.
På honom gjorde jag en hand- och armmassage och det blev uppskattat tror jag.
Nästa gång ska jag göra manikyr på honom, med vattenbad och hela kittet.
Åh, han kommer bli så fiiin om naglarna...om han inte hinner äta upp alla naglar innan vill säga, nagelbitare som han är...:-/


Kommentarer
Postat av: Linda

Hej!!

Jag skulle vara jätteintresserad av att sitta modell! v42 o v44 kan jag alla dagar, men bara på dagen innan 15.00.



Kram en ny bloggare till dig

//Linda

2011-09-21 @ 23:09:47
Postat av: Cattis

Ha ha...guuud vad roligt, jag ser det framför mig...



-För faaaan Kimmen, nu har du ju ätit upp naglarna som jag ska jobba med. Åååhhhh....



HA HA HA =)



Puss på dig

2011-09-22 @ 09:33:02
URL: http://minajochjag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0