Gomorron.

Torsdag idag och snart är den här veckan slut.
Nu börjar nedräkningen till utbildningsstarten på riktigt, ändring av jobbschema och frita-tider....åhh pirr i magen!!
Nästa vecka ska jag till Eglina och ta bort materialet på mina naglar....det tar emot kan jag meddela...:-(
Men det är det enda att göra, vi kommer till en början att öva på varandras naglar, så det vore inte så bra om jag kom "färdigmanikyrerad" liksom...:-/

Nu är killarna påväg till skolan och jag ska in till stan och uträtta några ärenden...

Vad har Ni för Er idag?

Kommentarer
Postat av: Jenny F

Jo idag vårdar vi vidare! Helt otroligt ju... Två olika virus på lite mer än en vecka... Vi har inte ens börjat inskolning på dagis...gaahh!! Hur blir det sen då? Jag kommer aldrig vara på jobbet!!!



Nä annars ska jag ta emot en grävare som ska gräva upp ett gäng buskar från vår innegård här och sen blir det lite klipp på kvällen och sen mys med stor älskling i soffan, tända ljus, kolla film... =))



Får jag bli din nagelkund sen då? Jobbar ju nere vid Strömmen/Drottningbron så att kunna få sina naglar fina innan jobbet vore för mig en LYX! =)



Ha en härlig dag!

Kram kram

2011-09-08 @ 09:34:35
URL: http://forell.nu
Postat av: Cattis

Vilken fin blus gumman!

Och väldigt fin bild på dig, roligt med närbilder - det blir ju mest outfits.



Gud, hur ska det gå utan naglar...ha ha. Men såklart, hur skulle det se ut om du kom redan färdig...



Puss & Kram

2011-09-08 @ 19:30:57
URL: http://minajochjag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0