En dag med vännerna.

I lördags var alltså syster och jag med våra vänner Linda, Ida och Jenny i Stockholm.
Vi blev upphämtade på morgonen och sen bar det iväg...:-)

Första stoppet var Sillekrog där det inhandlades div fika.
Vidare mot Stockholm och Strandvägen, där Linda mötte upp.

En språngmarch genom city, så var vi framme vid adressen där studion låg.
Anna och jag blev sminkade, vi bytte om och sen var det dags för fotografering.
Mycket skratt blev det, vi var såklart lite nervösa och inte jättebekväma med situationen i början.
Med tre åskådare vid våran sida var det svårt att slappna av, men det släppte tillslut.

Bilderna blev jättebra, och vi fick med oss alla hem på en varsin skiva...:-)

Efteråt gick vi och käkade hamburgare.
Satt där ett bra tag och bara snackade, så himla mysigt!!

Vi beslöt oss för att gå till Gamla stan, vilket vi gjorde.
Mysiga gator och tillslut hamnade vi på en uteservering där vi slog oss ner.

Efter en stund var det dags att gå till restaurangen där tjejerna hade bokat bord.
Jensen's Bøfhus hette stället, och där satt vi flera timmar.
Det tog lite tid att få in maten och så, men vad gör väl det när man är i goda vänners lag...;-)

Mätta och trötta efter en heldag styrde vi hemåt igen vid 21:30.

Vilken underbar present att uppleva!!
Tusen tack igen kära vänner!!

Kommentarer
Postat av: Cattis

Vilken dag alltså!!!

Gud så roligt =)



Jag har faktiskt hört en massa negativt om det där Jensens, dålig service och lång väntetid på maten. Verkar som ett ställe man ska undvika?!

Var maten god?



Kan tänka mig att det var svårt att slappna av. Jag vet när syrran och jag fotades till ett porträtt, det tog ganska lång tid innan man kom in i det. Och då var det bara vi och min kompis som är fotograf...



Puss

2011-09-06 @ 15:26:27
URL: http://minajochjag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0