9 September 2011

Fredag idag, en fredag i solsken...härligt!!
Arbetsveckan är slut för dom flesta, men min har precis börjat...:-/

Igår på fotbollsträningen pratade jag och några andra mammor om vad man tar på sig i denna mellanperiod som råder nu.

När man står på jobbet ser man en salig blandning på kunderna som kommer in, alltifrån sommarens sandaler till höstens boots och vinterns stövlar!!

För min del har jag sorterat bort sommarskorna och plockat fram bootsen och för barnens del kör dom på gympaskor.
Shortsen är borta, och långbyxorna har åkt fram.

Kimmen går i jeansshorts, och jag tar på mig höstjackan...

Det är svårt att klä sig "lagom"....:-/



Tröja - H&M, Jeans - JC, Boots - Din Sko, Halsband - KappAhl

Kommentarer
Postat av: Jenny F

Visst är det svårt?

Shorts går bort absolut. Har öppna skor, ballerina, fortfarande. Längtar dock tills jag får dra på mig ett par mockastövlar jag inhandlade tidigt 2011 som jag ej hunnit använda så mycket. Men nu blir det andra bullar när tant Forell ska börja jobba igen! =)



Min älskade sambo är tvärt emot din Kimmen...han slänger på sig långkalsonger under jeansen innan första frosten hunnit lägga sig...och han jobbar i kontorsmiljö! =))



Jag älskar dock denna årstid, den höga luften, energin, tända ljus och alla underbara färger ute i skog och mark!

Lång kommentar blev det här.. =)

2011-09-09 @ 10:33:20
URL: http://forell.nu
Postat av: ida

va fint du passade i den bruna tröjan ! :)



kraaam / ida

2011-09-09 @ 15:36:36
Postat av: Carolina

Hej Marie!

Jag håller med, det är jätte svårt att klä sig lagom. Allra helst barnen. Dom är ute mycket på dagis och även fast morgonen är kylig så har ju vissa dagar (iaf den här veckan) bjudit på en hel del sol och lite värme...

Men det börjar blir övervägande höstkläder här hemma nu. Bort med kortbyxor och linnen, och fram med toppar, tunikor och långbyxor.



Kramar// Carolina

2011-09-10 @ 08:35:47
URL: http://frokenelinan.blogspot.com
Postat av: Carro

Hej!

Finns inte dom där bootsen kvar på din sko?

Vad heter dom? :)

2011-09-11 @ 14:13:32
Postat av: Marie

Ida: Tack vännen...♥



Carro: Jo, dom finns kvar.

Art.nr. är 264378...:-)

2011-09-12 @ 08:58:35
URL: http://sabos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0