10 September 2011

Gomorron.
Idag "försov" jag mig en timme...:-/
Jag brukar vilja ha ca två timmar på mig på morgonen och göra iordning mig, äta frukost, läsa tidningen, blogga, styra och ställa.
Men idag blev det inte så, eller rättare sagt, jag hinner ju med allt fast det får gå undan...;-)

Nu sitter jag och panikmålar två naglar...
Gelén har börjat släppa på vissa, och eftersom jag ändå ska ta bort dom så struntar jag i att gå och laga dom.
Istället har jag målat naglarna med en fin mörkröd färg, som tyvärr blev lite fult efter gårdagens fix här hemma.

Kimmen och jag fixade klart garderoben i hallen, och det blev suuperbra!!
Vi slutförde även ett annat projekt som jag har längtat länge efter att det ska bli klart.

Vi höll på länge, länge igår, därav inget bloggande.
Men ikväll ska Ni få se resultaten på båda projekten...:-)

Ha en fin lördag!!

Kommentarer
Postat av: Cattis

Ha ha...vi är verkligen så lika =) Snacka om att kunna vara effektiv bara man vill.



Hoppas vi får se bilder på garderoben, jag såg ju den som Kimmen la upp på Fejjan i går och det ser verkligen toppen ut!



P & K

2011-09-10 @ 21:19:21
URL: http://minajochjag.blogspot.com
Postat av: johanna

Hej:)



Bacillerna är envisa. Liam blev värre och fick öroninflammation och sambon feber. Men nu är det på bättringsvägen. Skönt!



Har tittat på bilderna av erat hus och gud så duktiga ni är!! Allt är jättefint, ser ut som ni sliter skjortan av er. Spänd på att se garderoben!!



Ja, våran lilla kille ska bli storebror. Galet:) Den 27 januari är det sagt så det är halvvägs nu. Spännande!



Kram

2011-09-10 @ 21:49:24
URL: http://jojoni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0