Vilken dag!!

Vilket väder, det är helt underbart!!
Det bästa är att jag är ledig, så jag kan vara med och njuta av solens varma strålar :-)

Theo var på besök i skolan på förmiddagen, så då passade jag på att gå och träna en timme.
Sen har jag styrt och ställt lite här hemma, försökt att "plocka ifatt" efter helgen som varit.
Lunch har vi hunnit med också, den första på altanen för i år...härligt!!

I eftermiddag är det "Fritidshemmets dag" på skolan, så då ska vi gå ner och umgås med alla barn, lärare och föräldrar.
Ikväll är det föräldramöte på skolan, för min minsta pojke, spännande!!
Tänk, efter sommaren går även han i skolan.
Då blir jag den enda här hemma som inte pluggar....*fniss*!!

Fortsätt att njuta av denna dag, för det ska jag göra!!

Kommentarer
Postat av: Cattis

Mums vilken smarrig sallad.

En kombination av vad vi ska äta i veckan :-)

I dag blir det pasta med kräftstjärtar och en annan dag grekisk sallad.

Man är verkligen inte sugen på mustig mat när det är så här varmt.



Puss & Kram

2011-05-10 @ 16:24:48
URL: http://minajochjag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0