Mitt hår.

Åhh, va roligt att få positiv feedback när jag loggar in här på bloggen...:-)
Två frågor om mitt hår idag...

Postat av: Lovisa

Hej! Har fastnat för din blogg sen ett tag tillbaka och tycker den är jättehärlig! Men undrar vilken locktång du använder?? Ha det bäst!

2011-05-25 @ 16:48:12


Postat av: Annica

Vad fin du är i håret :)
Lockar du med platt tång?

2011-05-25 @ 21:25:59



Och här kommer svaret...


Ibland lockar/vågar jag med plattång...

...och då blir det såhär...



Och ibland lockar jag håret med Babyliss Easy Curl...

...och då blir det såhär...


Och utgångspunkten för mitt hår är såhär...

...tråk-rakt...;-/

Jättekul med frågor förresten!!
Mera sånt...:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0