31 Maj 2011

Hej fina Ni!!
Herregud, det känns som jag aldrig hinner sätta mig här vid bloggen längre!!
Jag älskar att skriva och berätta för Er om mina dagar och vad som händer, men just nu snurrar det på för fort, så jag nästan känner mig lite stressad över det...

Jag gör så gott jag kan, det kanske blir lite glest mellan inläggen ett tag, men det får vara så...:-)

Just nu är jag klar för att fara till jobbet. Vi håller på att bygga om lagret, så det blir en del övertid för mig, jaa för oss alla på jobbet naturligtvis...:-)
Jag skulle haft en ledig dag igår, och en halvdag idag, men istället blev det en halvdag igår och en heldag idag.
Inte mig emot visserligen, men man får ju lite ångest av att tänka att man ska vara inne hela dan när det är strålande sol ute...men, men!!

Här är förresten mitt fina halsband som jag fick av pojkarna i Mors Dag-present...

Ett ♥:a!!
Jag älskar´t!!



Idag har jag klätt mig i "oömma" kläder p g a lagerarbete.
Kläderna är gamla som gatan, så därför skippar jag att skriva vart dom kommer ifrån...hihi ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0