Sushi.

Idag blir det lunch med Camilla innan jag börjar jobba.
Vi ska äta sushi, spännande...:-)
Jag har inte ätit det sen i somras, så jag kommer inte riktigt ihåg hur det smakar.
Men det är nog gott, tror jag...hihi...:-/


Ikväll är mamma här när jag kommer hem.
Hon ska hämta killarna på frita/förskolan i eftermiddag eftersom både Kimmen och jag jobbar kväll.
Det är stor lättnad att veta att denna kvällsvecka är den sista för Kimmen på väldigt väldigt länge!!



Blus/Tunika - Gina Tricot, Byxor - Cubus, Skärp - B-young, Boots - Din Sko

Kommentarer
Postat av: Cattis

Uäck, Sushi är ju verkligen inte gott alltså :-)

Men mannen min väntar på att sushin ska öppna i HC...då blir han nog stammis.



Snygga byxor Theo har, jag ska köpa ett par röda brallor till John tänkte jag. Är de från H&M?



Puss o Kram

2011-03-14 @ 13:37:29
URL: http://minajochjag.blogspot.com
Postat av: Tess

Sushi är lite speciell mat, hoppas de smakade. Jag har faktikst aldrig ätit det men jag är ingen fisk människa heller :(



Själv jobbar jag på McDonalds vid Ingelsta. Jobbar heltid (eller lite mer...) trivs bra. Men är sugen på att göra något annat ibland.

Kan tänka mig att det varit rätt skönt att ändå få en hel del tid med barnen när de fortfarande är "små".

Spännande med skoldags snart för den minsta.

Hoppas du haft en bra dag.

Kram

2011-03-14 @ 22:20:43
URL: http://thereseeldh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0