Soool.

Åh, härligt!!
Tänk att solens strålar börjar värma nu, äntligen.
Dock så kändes både mina och Lucas ögon lite svullna och irriterade imorse, det kan väl knappast vara pollen som känns redan, det verkar konstigt...?!
Nä, det är nog säkert bara vårat härliga damm här hemma som sätter sina spår...hmm ;-/

Vilket fall som helst.
Dagen idag är jag ledig.
Jag vill ta med mig pojkarna och åka till min farmor och farfar.
Dock tror jag inte dom är hemma..:-(
Jag har ringt några gånger nu på förmidda´n, så jag hoppas dom ringer upp snart.
Annars vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på.
Det är ju inte så många som är hemma, och bara gå ut helt planlöst är inte riktigt min grej, jag vill alltid ha en plan med allting, annars blir jag lätt rastlös...:-/

Nä, nu ska jag hoppa in i duschen.
Har varit duktig även idag och kört en vända uppe på gymet...Wihoo va bra jag är...;-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0