Minnen.

Hahaha, det är helt sjukt vilka minnen man har till vissa låtar!!
Det behöver absolut inte vara några speciella minnen, utan det kan vara en situation, dag, kväll eller vad som helst som kommer upp i huvudet.
Som idag t ex, hade jag gjort en jättelång låtlista som fick rulla i spelare här hemma.
Helt plötsligt spelas den här låten...

..och då började jag direkt tänka på en speciell förfest som jag hade i min fina 1:a på Albrektsvägen för många herrans år sedan!!

Jag hade mina arbetskamrater från Hemköp  hos mig, och vi drack massor med glögg...hmm, lite väl mycket för mitt välmående skulle man kunna säga...:-/

Men kul hade vi, det är huvudsaken...;-)

Skumt det där, hur starkt man kan förknippa vissa låtar med situationer/minnen!!

Vad har Ni för låtar och minnen?

Berätta gärna...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0